sobota 17. září 2016

MOVEMENTS...

...tak už došlo na můj dočasný "beauty koutek", který tvořil jakýsi předěl mezi tím, co je ještě ložnice a co už dětský pokoj. Tvořil ho pozůstatek provizorního stolu, který sloužil jako odkladiště všeličeho ještě před vznikem pokojíčku. Bylo jasné, že ho nebudu mít napořád, i když ještě vyloženě nepřekážel, časem by stejně musel ustoupit dětské postýlce. Přestože se nejedná o bůhvíjaký kousek, vlastně jde o celkem nehezký kus nábytku, přirostl mi ten sokl k srdci a nechtělo se mi ho úplně vzdát. Vymyslela jsem proto jiné místo, kde by ještě mohl dělat "parádu" ;-) a opět si zahrála u nás doma na škatulata...

...v obýváku za sedačkou vedle knihovny jsem měla takové dekorační místečko, které bylo vytvořeno z obyčejných dvou krabic postavených na sobě, ukrývajících opět spoustu nepotřebných věcí, se kterými bylo třeba se rozloučit. No, a právě sem se soklík krásně vešel, čímž zde pro mě vzniklo celkem důstojné místo na dekorace. Ladila jsem už do podzimu. Na něj odkazuje Radanin kalendář, rostlinka v mém diy-květináči, znovuobjevená lucernička od kamarádky, již mám dobrých dvanáct let - myslím tu lucernu, kamarádku mám od MŠ ;-) - (jak je to vyklízení prospěšné - člověk narazí na zajímavé, dávno zapomenuté poklady), a pozůstatek beauty koutku - balzám na ruce s černým čajem CdP, který se na podzim jistě také bude hodit...







Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.