pondělí 21. prosince 2015

COSMETIC TREASURES...


...dovolím si malou odbočku od vánoční tematiky. Během adventu jsem si splnila několik dlouhodobějších majetnických přání a v rámci svého kosmeticko-minimalistického projektu si pořídila vytoužený balzám na rty (ND) a balzám na ruce (NILA). Docela se mi daří plnit svůj minimalistický plán, i když to jde velmi pomalu (to je ale zase z ekonomického i ekologického hlediska dobře). Takže zásoby blbin se rapidně ztenčily (něco jsem rozdala, něco na sebe vypleskala) a některé produkty už vystřídaly nové - v menší míře, zato v lepší kvalitě...

...na vlasy jsem začala používat šampony Alverde, obzvlášť spokojená jsem byla s tímto, na ruce jsem vyzkoušela několik vzorků krému L:A BRUKET bergamot a pačuli (moc se mi líbila vůně, rychle se vstřebával a pěkně vyživoval) a minibalení levandulového CdP (ten byl krásně lehký, okamžitě se vstřebával a také mi příjemně voněl; na ruce ale potřebuji něco více vyživujícího). Na balzámu STOP THE WATER... se mi moc líbí obal, filozofie a hlavně pumpičkové dávkování, které u balzámů na ruce vyhledávám...






Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.