sobota 18. října 2014

LITTLE BIG CHANGE...

...konečně jsem začala provádět alespoň drobné změny v naší ložnici. Začalo to úklidem (který ale stále ještě není dokončený) a selekcí oblečení a lůžkovin v šatní skříni a úložném prostoru pod postelí, aby se mi uvolnilo místo na nové věci nebo to, co by chtělo "schovat". Protože si momentálně nemůžu dovolit změnu nábytku nebo výmalby, rozhodla jsem se pro proměnu pomocí textilních doplňků a drobných dekorací. Postel jsem nově "oblékla" do jednoduchého jednobarevného povlečení, bílých polštářků a dvou přehozů Ikea (pořízených přes Mimibazar), bižu a kosmetické poklady schovává krabička zdobená ubrouskovou technikou a na zdi mi dělají radost sovička a vlk na pohledech od Šárky z blogu Ma maison blanche. Doma už mám s jejími pohledy několik koutků a nemůžu se přestat kochat, když kolem chodím (škoda, že na mých fotkách to tak nevynikne)...





...před...

Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.