čtvrtek 26. července 2018

MOJE KOSTKY JSOU SLAVNÉ...

...řeknu to narovinu - objevit se v časopise (a konkrétně v MB) bylo mé velké tajné přání. A vyšlo téměř přesně ke čtvrtým narozeninám mého blogu. No, co víc k tomu napsat... mám radost :-)...

...jedná se o první číslo nového speciálu MB zvaný NORDIC (vyšel už minulý týden) a pro mě je velkou ctí objevit se v něm po boku těch nejšikovnějších blogerek, co znám - Evči/Gather Moments, Radany/Radush Style a Jany alias Olívky/Mode De Boulangerie. Vedle nich mě ještě moc potěšil článek o Editě/White Blue World, jejíž nádherné modrobílé bydlení už dlouho obdivuji na instagramu...

...o jeho obsahu nebudu ale víc prozrazovat, také z toho důvodu, že jsem ho sama zatím jen spěšně prolistovala (holčičky momentálně víc nedovolí), ale musím moc pochválit jeho vizuální stránku - upravený, minimalistický vzhled, přesto pestrý a téměř bez reklam. Přesně tak, jak to mám ráda...

...na závěr ještě přidávám informaci pro ty, kteří by si rádi časopis koupili a nemohou ho třeba ve své oblíbené trafice sehnat. Můžete kontaktovat Iri/Můj dům, můj squat, která je členkou týmu MB a stojí za spoustou článků tohoto speciálu, měla by se sehnáním časopisu pomoci. A já se budu inspirovat nápadem Evči, která jeden ze svých výtisků věnuje jednomu zájemci na instagramu. O ten ode mě si zas můžete napsat do komentářů tady. Čas máte do konce července, 1. srpna někoho vylosuju a časopis mu pošlu...








29 komentářů:

  1. Já se hlásím :) A moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a máš číslo 1 (do losování ;-D)...
      V.

      Vymazat
  2. Gratuluji i tu. Je to takové zadostiučinění, že je vidět i jiný výsledek! A ty kostky jsou vážně povedené ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Hani ;-). I když to člověk pro to nedělá (alespoň ne v prvním plánu), tak samozřejmě radost je velká. A jsem ráda, že právě zrovna ty kostičky vyšly, ty si to opravdu zasloužily ;-)...
      V.

      Vymazat
  3. Jak uz jsem psala, je to uzasne. Vsechny jste!:-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Marci ;-)... A já myslím, že zrovna ty jsi další adept do nějakého příštího čísla ;-)...
      V.

      Vymazat
  4. Veru, máš to krásný! Dokud jsem Tě neznala, tak bych nevěřila, že decoupage může být taky takováto vkusná ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Májo, děkuju ;-). To mě obzvlášť vždy potěší, když někdo ocení "styl", jakým já tu ubrouskovku dělám ;-)...
      V.

      Vymazat
  5. Anonymní7/26/2018

    Krásné kostky,dají se někde koupit?
    I.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, moc děkuji. Kostky se koupit nikde nedají, mám jen tyto, vyrobené pouze pro svou potřebu. Ale pokud o ně máte zájem, ozvěte se mi na mail: veru.p82@gmail.com a napíšu Vám k tomu víc. Mějte se moc hezky...
      V.

      Vymazat
  6. Dobrý deň, prosím Vás dajú sa tie krásne kocky aj kúpiť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, moc mě těší Vaše pochvala a zájem, kostky se koupit nikde nedají, vyrobila jsem si je jen sama pro sebe, resp. pro své děti. Pokud ale chcete, ozvěte se mi na mail: veru.p82@gmail.com napíšu Vám k tomu víc ;-)... Hezký den...
      V.

      Vymazat
  7. Ja chci, ja chci! Prosim o zarazeni do souteze! A mas to krasne jako vzdycky! Gratuluju k clanku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a jsi zařazena s číslem 2 ;-)...
      V.

      Vymazat
  8. Velká gratulace, kostičky jsou kouzelné, nechám se inspirovat, krásné léto, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a moc mě to těší ;-)... Ať se povedou a dělají radost ;-)... Krásné léto též...
      V.

      Vymazat
  9. Gratuluji moc!Já časopis u nás nemohu nikde sehnat, tak zkouším.
    Krásné léto!
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Luci, takže si Vás píšu jako číslo 3 ;-)...
      V.

      Vymazat
  10. Moc gratuluji, jste v dobré společnosti, samé šikovné ženy ;-) Časopis bych si moc ráda prohlédla. Pěkné dny přeji. Zdraví Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Nino, jste 4 ;-)... Také pěkné dny...
      V.

      Vymazat
  11. Anonymní7/30/2018

    Kostky jsou nadherne. Moc gratuluji, ja se prosím o časopis také hlásím.🙋‍♀️ Veronika KM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Veru, takže jste číslo 5 ;-)...
      V.

      Vymazat
  12. Gratulace k uveřejnění, také bych měla zájem o výtisk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Markéto, a vy jste tedy číslo 6 ;-)...
      V.

      Vymazat
  13. A na koho se nedostane, tak se da za 49 Kc koupit digitalni vytisk na www.digi.mariannebydleni.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sedmička je šťastné číslo, tak to taky zkusím :o) .... jinak moc, moc gratuluju ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Marki, to mě mrzí, ale už je odlosováno a výherkyni jsem vyhlásila ve včerejším příspěvku. Byla to taková rychlovka - jen do konce července... Za gratulaci moc děkuju, měj se krásně...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.