čtvrtek 27. září 2018

DOMEK: PODLAHA, KAM SE PODÍVÁM...

...na domku máme čerstvě položenou podlahu, tak přináším další nahlédnutí do nepravidelného seriálu DŮM. S podlahou to byl poněkud zdlouhavější proces, přesto jsem mile překvapena, že už ji máme, neboť jsem ji očekávala někdy v období října či listopadu. Její podobu jsme začali řešit na jaře. Já měla celkem jasnou představu o jejím designu, ale bylo potřeba rozhodnout, o jaký půjde materiál...

...nakonec jsme se rozhodli pro vinyl s dekorem dřeva (o jiném dekoru jsme vlastně ani neuvažovali). Když jsme objížděli podlahová studia, naskytla se zrovna příjemná slevová akce na vinylové podlahy od Quick Stepu. Tuto značku jsme vybrali i z toho důvodu, že vlastní různé certifikáty zaručující nezávadnost tohoto materiálu, a já věřím, že její výrobky jsou jedny z nejkvalitnějších na trhu. S výběrem odstínu jsem si lámala hlavu poměrně dlouho, ono představit si podle jedné lamely, jak bude vypadat celá podlaha, je celkem těžké a já zas nemám takovou představivost, takže finální podoba pro mě byla stejně tak trochu překvapení...

...než se podlaha mohla položit, muselo se zařídit několik věcí. Bylo potřeba pořídit kotel, nějakou dobu podlahu vytápět (máme podlahové topení), potom se připravila stěrka, zase se chvíli topilo, a pak už se mohlo pokládat (práci jsme tentokrát nechali na odbornících). Tím, že byl zrovna čas prázdnin a dovolených, se vždy vše trochu protáhlo...

...a jak jsme nakonec spokojeni? Přiznám se, že z prvního pohledu (když byla zatím položená předsíň a kuchyň) jsem byla trošku rozpačitá. Podlaha na mě působila o něco tmavším a divočejším dojmem, než jsem si vysnila, a chvíli jsem se musela sžívat s faktem, že jsem to zkrátka netrefila (tohleto vybírání a ladění totiž nechává partner plně na mně). Trochu jsem se uklidňovala tím, že na takové podlaze aspoň nebude tolik vidět případný nepořádek. Ale když potom byla položená celá a já si ji šla fotit, cítila jsem to už jinak. Myslím, že se nakonec budeme mít rády ;-)...

...a tady následuje malá procházka bytem ;-)...



...vchod z průjezdu, chodbička, náhled do koupelny a kotelny...

...vedle kotelny wc a pokračujeme do kuchyně...

...tak tady bude mé království, budoucí linka přímo naproti...

...pohled na kuchyni z druhé strany (od linky) a budoucí mini obývákovou část...

...z kuchyně zamíříme nejprve za roh do ložnice a poté do dětského pokoje...

...ložnice, z ní se dá vyjít balkonovými dveřmi na dvorek...

...z ložnice se vydáme na průzkum dětského pokojíku...

...dětský pokoj - prozatím nejvelkorysejší prostor...

...dětský pokoj z druhé strany (s průhledem zpět do ložnice)...

...můj oblíbený detail...
 
...a z dětského pokoje míříme ven na chodbu...
 
...a jsme zase na začátku ;-)...
...vedle kotle a podlahy přibyly i další další "drobnosti": záchod visí...

...v koupelně přibyl žebřík a partner postupně dolaďuje elektriku...

...no a tohle je hudba budoucnosti ;-)...

9 komentářů:

  1. Marcela Nordic Passion9/27/2018

    Věru, szper, takže už jen dveře, linka a můžete se stěhovat;) . M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Marci, tak nějak by to mělo být ;-D...
      V.

      Vymazat
  2. Marcela Nordic Passion9/27/2018

    Veru, ne Veru!!! Telefon mi to opravil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky telefon často opravuje ;-)... a některá slova ho vyloženě nemůžu naučit ;-D...
      V.

      Vymazat
  3. Anonymní9/28/2018

    Obdivujem, páči sa mi to, je to samozrejme pekné a harmonické, teším sa na celok!
    Alena v.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tolik mě těší, že ses zastavila! Často na Tebe myslím, chybíš mi tu (i Tvůj blog). Snad je u vás dobře... Doufám, že se zas někdy budu moct přijít k vám virtuálně podívat. A moc děkuju!
      V.

      Vymazat
    2. Děkuju! Už se běžím podívat...
      V.

      Vymazat
  4. KrasK už teď. Čisté plstno ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, Marti ;-)... snad to moc nezpleskáme ;-D...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.