sobota 26. září 2015

TIME FOR MYSELF...

...pomalu mám za sebou první pracovní měsíc po mateřské. Mně i dceři chvíli trvalo, než jsme si zvykly na nový režim, ale zdá se, že už jsme si v tom obě našly svůj systém. Pracuji jako učitelka a myslím, že ke své profesi jsem směřovala odmalička. "Na školu" jsem si ráda hrála (hrozně mě bavilo vymýšlet si seznamy dětí a zapisovat docházku ;-D), po prázdninách jsem se do školy většinou těšila, milovala všechny ty tužky, propisky, křídy, sešity, penály, tašky... vlastně cokoliv, co souviselo se školní výbavou... a to mi zůstalo dodnes. Mám ráda školní atmosféru, dlouhé chodby, třídy, tabule, nástěnky... vždy, když mám možnost podívat se do nějaké školy, se zájmem toho využiju...

...co mám ale na škole nejvíc ze všeho ráda, jsou volné dny:-). S oblibou říkám každému, kdo se mě ptá na důvod mé profese, že nikde jinde bych neměla dva měsíce prázdnin:-D. První, co vždycky udělám v přípravném týdnu, je to, že si do diáře vypíšu, na které dny připadají svátky a prázdniny. Jsou to takové mé odrazové můstky...

...díky nadcházejícímu dnu volna si tedy dnes můžu užít nějakou tu chvilku pro sebe bez výčitek, protože na to, co dnes neudělám, mám ještě celé dva dny!!! Mraky za okny mě vybízejí k tomu, abych si navlékla babiččiny pletené ponožky, uvařila černý čaj a zalezla pod deku s knihou či časopisem... příjemné nicnedělání všem!




"srdíčko" z listů časopisu jsem okoukala na pinterestu ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.