pátek 10. července 2015

SOFFA...

...všimla jsem si při pročítání blogů, které sleduji, že se na nich docela často objevuje magazín Soffa. Celou dobu jsem si říkala, co na něm ty holky mají... A už to vím ;-). Objednala jsem si na prázdniny čtení v angličtině... ale krom něho i spoustu krásných obrázků, kterými se nepřestávám kochat a z kterých jednou budou skvělé plakáty třeba jen tak na zeď nebo i do rámů... Vím, jsem o číslo pozadu, ale před cestováním jsem dala přednost svým pěti smyslům a pořídila si na zkoušku jarní vydání...








4 komentáře:

  1. O magazíne som už počula, no ešte nikdy som ho nedržala v ruke. Musím však povedať, že je čoraz ťažie odolať!
    P.S.: Tieto tvoje podtácky (snáď som to dobre nazvala) ma nikdy neprestanú baviť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nat! Musím říct, že Soffa je opravdu nádherné. Je to sice pro mě už docela dost peněz za časopis, ale on to snad ani časopis není - vazbu má skoro jako kniha, krásné, tvrdé pevné stránky a ty obrázky... musím uznat, že to té ceně odpovídá. Asi si nebudu kupovat každé číslo, ale pokud mě zaujme téma (jako zrovna u tohoto čísla), tak si asi sem tam radost udělám, stojí vážně za to ;-). A pod hrnkem mám tentokrát prkénko, ale podtácky mám taky ;-). Děkuju moc a měj se fajn!
      V.

      Vymazat
  2. Magazín čtu v on-line verzi. Dávají ho s nějakým zpožděním pak k dispozici. Ale k té tištěné verzi se snad časem taky propracuju. Užijte si s ním svou kávu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se právě na tom papírovém líbí, že se dá vystavit nebo vybrané stránky použít jako plakáty nebo na koláž... a navíc, z větší hromádky už by byl prima noční stoleček třeba ;-). Ale také nekupuju všechny, jen jednou za čas a třeba i nějaké starší vydání, když mě zaujme víc než nové. Tak přeju, ať se brzy k nějaké té papírové verzi dostanete, stojí za to ;-). A děkuju za návštěvu!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.