středa 26. listopadu 2014

ADVENT CANDLESTICK...

...letos bude mít můj adventní svícen hodně stylizovanou podobu :-). Má to ale svůj důvod. Jeho pojetí pro mě symbolizuje celkovou podobu našich Vánoc, které bych si přála mít konečně jednoduché, čisté a co nejméně okázalé. Je to moje adventní předsevzetí a vím, že záleží hlavně na mně, aby takové skutečně byly...
...každý rok si totiž navymýšlím horu dekorací, co bych chtěla vytvořit, moře dárků, které bych chtěla svým blízkým pořídit, kopec cukroví, jež bych chtěla napéct, a k tomu všemu mít perfektně uklizeno... tentokrát už ale ne...
...rozhodla jsem se, že z té spousty nápadů a diy věcí, které bych chtěla vyzkoušet, si vyberu jen dvě nebo tři, abych je stihla v klidu udělat, podobný počet se bude týkat také druhů cukroví a stejně tak i dárků pro mé blízké. Rozhodně nechci trávit adventní čas neustálým přepočítáváním, jestli už je tohohle dost a tamtoho ještě málo a zda dárek za tolik a tolik peněz je dostatečný... přála bych si takové myšlenky úplně vypustit z hlavy a mít z vánočních příprav radost a ne stres...
...svícen jsem vytvořila z čirých skleněných svícínků Ikea, které jsem nasprejovala stříbrnou barvou (nápad jsem okoukala od Veroniky z úžasného blogu My White Obsession tady). Dlouho jsem přemýšlela, jak označit svíčky, aby představovaly jednotlivé adventní neděle. Líbí se mi na adventních svícnech číslice, ale sem se mi nehodily, a proto jsem každou svíčku opatřila proužky ze stříbrné washi pásky - jejich počet určuje pořadí adventní neděle. Tím je svícen hotový a teď už si s ním budu jenom hrát podle nálady - někdy můžu přidat zelenou větvičku nebo třeba pár šišek či vykrajovátek na cukroví atd. Díky tomu, že je svícen variabilní, bude nejspíš během adventu měnit podobu i umístění ;-)...




10 komentářů:

  1. Výborný nápad, krásně zrealizováno a proužky z washi pásky jsou opravdu originální! Moc se mi to líbí. :) Já vůbec nevím, jak na adventní 'věnec', jelikož Amálka nám všude vleze a dekorace 'likviduje'. Leda pověsit na lustr, ale do toho se mi zas moc nechce... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, moc děkuju za pochvalu! My máme doma taky malého likvidátora, naposledy to odnesly pohledy od Šárky, které jsem měla nad nočním stolkem a nedošlo mi, že na ně malá z postýlky dosáhne... mrzelo mě to, ale pak jsem si řekla, že mi tím asi chtěla něco naznačit ;-). Svícen jsem zatím zabydlela na jídelním stole, tam se malá zatím sama nedostane ;-)...
      V.

      Vymazat
    2. Veru, úplně se musím smát nad Tvou odpovědí, jak je to všude s dětmi podobné! :D Já jsem si nedávno k posteli nalepila Šárčin plakát Movember a měla jsem z toho takovou bezva náladu... vydržel čistý (nepočmáraný) do druhého dne, taky mě hned nenapadlo, že tam Amálka dosáhne a má dovoleno psát na PAPÍR...:))) Ještěže to aspoň nebyl originál. :) Šárku, tímto moc zdravím. :)
      Veru, krásné dny, Veronika :)

      PS: Strašně moc děkuji za přenádhernou krabičku, kterou jsem si dnes přinesla z pošty jako ten největší poklad!! Jsem z ní úplně paf, je dokonalá! Přemýšlím, že do našeho 'mišmaš' bytu je jí škoda, možná se na ni zatím jen čas od času podívám, pohladím, pomazlím a schovám do nového... ;) DĚKUJI! :*

      Vymazat
    3. Veru, mám velikou radost, že Tě krabička potěšila a líbí se! Užívej si jí dle libosti ;-). A také přeji krásné adventní dny!!!
      V.

      Vymazat
  2. Veru, mám to podobně, letošní Vánoce bych si taky představovala oproti předešlým rokům minimalističtější, takže naprosto rozumím. A svícen musím pochválit, ty proužky jsou skvělý nápad! Těším se na další :) Krásný den, Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuju, hlavně za inspiraci u Tebe! Kdybych neměla v hlavě nasprejované svícny podle Tebe, asi by nedošlo ani na proužky ;-). Ať nám ty minimalistické Vánoce vyjdou!!!
      Měj se moc fajn!
      V.

      Vymazat
  3. Milá Veroniko,
    vypadá to nádherně a označení svíček hlavně!!! Předvánoční stres hodit zahlavu a zaměřit se jen na to nejhezčí a co nejvíc potěší je ideální, praktikuji to už několik let a díky tomu mám Vánoce opravdu v pohodě ;-). Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, díky, i u Vás jsem se samozřejmě inspirovala (a inspiruji stále) - s větvičkou na Vašem adventním svícnu z loňska ;-). Pevně doufám, že letos už mi ty pohodové Vánoce (a advent hlavně!) taky vyjdou! Krásný adventní čas i Vám!
      V.

      Vymazat
  4. Pěkné, čísté, jednoduché, elegantní...paráda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu i milou návštěvu ;-)
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.