čtvrtek 26. dubna 2018

BYLINKOVÉ SVÍCNY...

...další radost, kterou jsem si nedávno vyrobila, jsou tyto variabilní bylinkové svícny. Momentálně jsem totiž okouzlená bylinkovými, lístkovými a květinovými motivy, které na mě odevšad vykukují. Vím, je to zrovna trend, ale absolutně se nebráním a s chutí mu podléhám. Nejsem moc zvyklá si v době jara a léta zapalovat svíčky, tak třeba mě to s novými svícny bude víc bavit...

...svícny jsem nakonec vymyslela tak, aby nabízely několik dekoračních variant. To znamená, že má každý z jedné strany rozmarýn, z druhé tu modravou bylinku, jejíž jméno teď nevím, a z obou boků jsou nechány bílé. A záleží na mé náladě, na jakou jejich stranu se budu chtít zrovna dívat a jak si je budu chtít nakombinovat. A jak by řekl klasik, "přitom taková blbost..." ;-)





 


4 komentáře:

  1. Marcela - Nordic Passion4/26/2018

    KeadnK, jemne, ciste. Hezký večer, Veru. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Marci, krásný prodloužený víkend ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. Veru, krásné jako vždy ;))

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.